Om Klubben

Velkommen til Aars IK, en velfungerende fodboldklub i Vesthimmerlands Kommune.

Vi hører hjemme på Lyngsøvej 2B, 9600 Aars og råder over flere velholdte græsbaner, samt en kunstgræsbane anlagt efteråret 2016.

Med næsten 600 medlemmer er Aars IK en af de største fodboldklubber i Vesthimmerland, dette skyldes især at vi har nogen meget dygtige og engagerede trænere i klubben samt en stor stab af frivillige/forældre, der tilsammen yder en stor indsats for at Aars IK tiltrækker børn og unge fra hele lokalområdet.

Samtidig sætter vi det sociale i højsædet, og forsøger hele tiden at skabe nogen gode rammer som gør det attraktivt for alle der ønsker at spille fodbold, uanset niveau.

Vi har altid plads til nye medlemmer, og der er mulighed for 3 prøvetræninger inden du skal indmeldes i klubben.

Indmeldelse i klubben sker via hjemmesiden hvor du kan oprette dig som medlem under den afdeling/årgang du tilhører, du er meget velkommen til at kontakte vores foreningsleder Brian Rubæk på tlf. 60 65 03 20 eller på centerleder@aarsik.dk for at høre mere om mulighederne for at spille fodbold i Aars IK.